نکاتی برای ساخت فیلم های حیات وحش: نکاتی که باید هنگام انتخاب تجهیزات برای سازندگان فیلم های حیات وحش در نظر گرفت

یازار :

+0 به یه ن

فیلم های حیات وحش، همانطور که مردم در تلویزیون دیده و تجربه می کنند، با استفاده از تجهیزات بسیار پیچیده و گران قیمت ضبط می شوند. این دوربین‌ها و گجت‌های جالب توسط برخی از بهترین سینماگران جهان اداره می‌شوند، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید به دنیای شگفت‌انگیز فیلم‌برداری حیات وحش قدم بگذارید. با انتخاب صحیح دنده و یادگیری تکنیک های مناسب، شما نیز می توانید لحظات باورنکردنی تاریخ طبیعی را ثبت کنید.

وقتی سوژه‌هایی خارج از کنترل شماست، دوربین و تجهیزات باید همیشه آماده باشند تا لحظاتی را که به وجود می‌آیند ثبت کنند، به همین دلیل است که تجهیزات مورد استفاده برای فیلمبرداری فیلم‌های حیات وحش و افرادی که آنها را اداره می‌کنند، در مقایسه با شما، از نژاد متفاوتی هستند. معمولی "تیراندازان وحشی."


دوربین ها

دوربین RED Ranger با لنز پرایم Cinema 24mm

اعتبار عکس: Sripad Sridhar

دوربین‌های ترکیب شده با لنزها معمولاً بیشترین تأثیر را بر روی تصویر ثبت‌شده دارند، در گذشته دوربین‌های فیلم Super 16 برای اکثر تولیدات حرفه‌ای فیلم حیات‌وحش مورد استفاده قرار می‌گرفتند، پس از آن دوربین‌های DV / ENG (جمع‌آوری اخبار الکترونیکی) قرار گرفتند.. این دوربین ها، همراه با لنزهای زوم قدرتمند، انعطاف پذیری و مزیت هزینه مورد نیاز برای تولید فیلم های حیات وحش را فراهم کردند.

امروزه، تولیدات حرفه‌ای فیلم حیات وحش از همان دوربین‌هایی استفاده می‌کنند که در تولیدات فیلم سینمایی پرفروش مانند دوربین‌های ARRI و RED استفاده می‌شوند. توالی‌های خاصی که به دوربین‌های کوچک‌تر نیاز دارند، دوربین‌های ویدیویی بدون آینه را انتخاب می‌کنند، همچنین از دوربین‌های خاصی مانند فناوری مادون قرمز، حرارتی و دید در شب استفاده می‌کنند.زبان برنامه نویسی برای یافتن شغل در سال 2022

اگرچه این ممکن است برای اکثر مردم بسیار گران و دست نیافتنی به نظر برسد، فیلم‌های خوب حیات وحش داستان‌هایی را در پایان روز روایت می‌کنند و اکثر دوربین‌های دیجیتال درجه یک مصرف‌کننده امروز می‌توانند این کار را انجام دهند.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در یک دوربین فیلمبرداری یا فیلم بدون آینه مناسب که اکثر مردم می توانند برای فیلمبرداری فیلم های حیات وحش خریداری کنند، جستجو کنید:


لنزها

برندهایی که باید مراقب آنها باشید:

هر سازنده دوربین مجموعه ای از لنزهای خاص خود را دارد، به جز تولیدکنندگان اصلی لنزهای حیات وحش مانند Sigma (برای محدوده زوم عالی و قیمت های متوسط) و Laowa (مخصوصاً برای لنزهای ماکرو با زاویه باز).

نکته از Sripad: لنزها ماندگاری طولانی تری دارند، می توانند برای چندین نسل دوربین و برای چندین برند با استفاده از آداپتور استفاده شوند. همیشه به جای دوربین روی لنزها سرمایه گذاری کنید.

لنزهای زوم برای حیات وحش بهتر هستند، زیرا در میدان زمانی که عمل درست در مقابل شماست، زمانی برای تعویض لنز ندارید.

در OLX و سایر وب‌سایت‌ها به دنبال لنزهای استفاده شده بگردید، جواهراتی وجود دارند که در انتظار خرید با پول بسیار اندک هستند.سالم ماندن در سال 2022


  • [ ]