نکات و ترفندهای ویندوز 10 در سال 2022 - منوی استارت مخفی، و موارد دیگر

یازار :

+0 به یه ن

اگرچه مایکروسافت اخیراً ویندوز 11 را منتشر کرده است، ویندوز 10 همچنان محبوب ترین سیستم عامل دسکتاپ تمام دوران است. اگر از نسخه قدیمی‌تر ویندوز استفاده کرده‌اید و اخیراً به ویندوز 10 تغییر داده‌اید، ممکن است این نکات و ترفندها برای شما بسیار مفید باشد.

در مقایسه با سایر سیستم عامل های دسکتاپ، ویندوز 10 دارای ویژگی های بیشتری است، اما مهمتر از آن، از طیف گسترده ای از برنامه ها پشتیبانی می کند. ویندوز 10 تقریباً دو بار در سال ویژگی های جدید دریافت می کند. اما، بیشتر این ویژگی‌ها از دید کاربر عادی پنهان می‌مانند.فتوشاپ چیست


 بهترین نکته ها و ترفندهای ویندوز 10

بنابراین، ما فکر کردیم تا برخی از مفیدترین ترفندها، و نکاتی را برای بهبود تجربه ویندوز 10 در این مقاله به اشتراک بگذاریم. همه این نکات و ترفندها تجربه دسکتاپ شما را مفیدتر و سرگرم کننده تر می کند. بنابراین، بیایید بررسی کنیم.

 منوی شروع پنهان را باز کنید

اگر به شما بگویم که دو منوی استارت متفاوت در ویندوز 10 وجود دارد، چه؟ ویندوز 10 دارای یک منوی استارت ثانویه کمتر شناخته شده است که دسترسی به یک ابزار پیشرفته مانند Command Prompt، Powershell و غیره را فراهم می کند.روش دانلود از ساندکلود

برای دسترسی به منوی شروع مخفی، دکمه Windows Key + X را فشار دهید. در غیر این صورت، می توانید روی منوی Start کلیک راست کنید تا منوی شروع ثانویه باز شود.


  • [ ]