نکات استفاده از Google Assistant

یازار :

+0 به یه ن

ایمیل های خود را ببینید

برای اینکه از دستیار بخواهید ایمیل‌های Gmail شما را نشان دهد، بگویید «Hey Google» و سپس «show me my emails» را بگویید. با این کار ایمیل هایی از حساب لینک شده شما نمایش داده می شود.


دیکته صوتی در برنامه ها

برای استفاده از «دستیار» برای دیکته کردن در برنامه‌های پیام‌رسانی پشتیبانی‌شده، از جمله برنامه پیام‌رسانی خود Google، روی نماد میکروفون در صفحه‌کلید ضربه بزنید.


دریافت جهات

برای اینکه از «دستیار» بخواهید در مسیریابی به شما کمک کند، بگویید «Hey Google» و سپس «navigate home»، «navigate to work»، «directions to 100 Main Street»، «Navigate to the nearest کافی شاپ»، یا «navigate to the post office». "و غیره. این مسیر را محاسبه می کند و ناوبری نقشه های گوگل را باز می کند.


قفل دستگاه خود را باز کنید

برای اینکه از دستیار بخواهید قفل دستگاهتان را باز کند، کافی است بگویید «Hey Google» (باید در تنظیمات دستیار Google فعال شود). اگر در مکانی با صدای بلند هستید، ممکن است صدای شما را به درستی تشخیص ندهد.


سلفی بگیر

Google Assistant در انجام این کار ضروری کمک خواهد کرد. به سادگی بگویید «Hey Google» و سپس «selfie a selfie» را بگویید. با این کار دوربین فوراً باز می شود و شمارش معکوس 3 2 1 شروع می شود. یادتان باشد لبخند بزنید.آموزش ترکی استانبولی


یک سکه پرتاب کنید

روش جهانی تصمیم گیری بگویید «Hey Google» و سپس «sos a coin». دستیار آن سکه را پرتاب می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا سر است یا دم.


چراغ قوه را روشن کنید

"OK Google" سپس "turn on flashlight" فلاش گوشی شما را روشن می کند. برای نگاه کردن به سوراخ های تاریک عالی است.


سرگرمی و بازی

Google Assistant می تواند مانند سیری خنده دار باشد. و زمانی که احساس بی حوصلگی می کنید، می توانید ذهن خود را مشغول نگه دارید. در اینجا چند کار وجود دارد که Assistant می تواند فراتر از کار کردن در شبانه روز انجام دهد تا هر نیاز شما را برآورده کند.آموزش زبان انگلیسی



  • [ ]