چه چیزی باید یاد بگیرم؟ چند مهارت مفید برای یادگیری در سال 2022

یازار :

+0 به یه ن

برای مرتبط ماندن در سال 2022 و پس از آن چه باید بیاموزید؟

پاسخ دادن به این سوال کمی مشکل است. فناوری‌ها دائماً تغییر می‌کنند، شرکت‌ها می‌آیند و می‌روند و پیش‌بینی‌ها اشتباه می‌شوند. با این حال، ارزش فکر کردن را دارد. هم برای مزایای حرفه ای و هم برای لذت محض یادگیری چیزی جدید.

بنابراین، این راهنما تلاش ما برای پاسخ به این سؤال است که "چه چیزی باید یاد بگیرم؟" برخی از مهارت ها برای مشاغل خاص مفیدتر از سایرین خواهند بود، اما همه آنها برای شما مفید خواهند بود.عکس نوشته انگلیسی

ما علاوه بر مهارت‌های مربوط به کار، مهارت‌هایی را نیز گنجانده‌ایم که فارغ از اینکه برای زندگی چه کار می‌کنید، زندگی شما را بهتر می‌کند. برخی از این موارد را می‌توانید در یک بعدازظهر یاد بگیرید، در حالی که درک برخی دیگر ممکن است سال‌ها طول بکشد.

در اینجا نگاهی به برخی از مهارت‌ها می‌اندازیم که مطمئن هستیم برای سال‌های آینده مفید خواهند بود (و نگران نباشید، بیشتر مهارت ها برنامه‌نویسی و کامپیوتر است).


سخنرانی عمومی

می‌دانم ممکن است در زمانی که بسیاری از رویدادهای حضوری لغو یا به تعویق می‌افتند، نوشتن در مورد سخنرانی عمومی عجیب باشد، اما حتی اگر از طریق تماس‌های ویدیویی یا تلفنی با هم ارتباط برقرار کنید، همچنان یک مهارت ارزشمند است.جلوگیری از هک شدن وای فای

سخنرانی عالی در جمع به معنای انتقال ایده های خود به یک گروه به روشی واضح و قانع کننده است. این درست است چه در حال صحبت با هزاران مخاطب یا چند نفر در یک اتاق کنفرانس باشید.

برای شروع یادگیری سخنرانی عمومی، این منابع را بررسی کنید:

·      تبدیل شدن به یک سخنران عمومی عالی

·      مهارت های ارائه 


  • [ ]